Winter Wonder Book Tag


Здравейте!
Началото на януари е. Не е много зимно, но затова пък зима се води. Да си призная...не съм особен почитател на студеното време, а в добавка на това и късите дни не ми се нравят много. Обичам да чета на дневна светлина, по-леко го понасят очите ми.
А сега да мина направо на темата, да не ви отегчавам. Днес реших набързо да нахвърлят отговорите си по един таг-Winter Wonder Book Tag . Благодаря на Иван от The Bookish Paradise, който отново се върна в редицата и то с пълна сила. 

Ако четеш- желая ти успех! 
Чета редовно.


↜↝
1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето Ви.

Аз не чета сладки истории. Може би единствената, която влиза в това определение е ,,Всичко, всичко" на Никола Юн. Историята ме радва, несъмнено. Но истинските истории, които направо палят пожар в душата ми, обикновено са най-тежките, които един читател може да си представи. 

2. Любима книга с бяла корица.






1. Мръсно бяла е.
2. Не гледам много кориците.
3. И все пак... 




3. Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищно голяма книга четете?

Чета една книга, за която се надявам до януари месец ще мога да споделя с вас. Фантастика, първата интересна, на която попадам със своя скромен опит. Не е чудовищно голяма, но...
Е, ако ми се дава право на избор и имам много време, то бих прочела с голям кеф ,,Анж Питу", част от ,,поредица" от Александър Дюма-баща, която съвсем наскоро си купих.

4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?

Рандал Макмърфи от ,,Полет над кукувиче гнездо" (изключителен роман на Кен Киси). Смятам, че несериозността на героя би ми повлияла ободряващо.

5. За жалост, огънят започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да го разпалите отново?

С огромно удоволствие бих изгорила само една книга, която безкрайно ме отврати като история, стил на писане, конструкция и въобще всичко за каквото се сетите. Става въпрос за ,,Булевардът на лъжите" от Силвия Кръстъл. Банална, скучна, а диалозите... майко! Героите говорят за нещо от ежедневието и изведнъж ти лепват по някоя реплика, дето няма нищо общо с разговора. Това не го желая и на най-големия си враг. 

С благодарности на Благовеста Дапкова, която ми дешифрира значението на този въпрос!

6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?

Несъмнено любимата ми книга (,,Война и мир") е най-близо до сърцето ми. Но съм наясно, че тя не би послужила като начало. Още в началото на блога си аз направих подобна публикация. Още държа на казаното. 
В допълнение бих казала само, че препоръчвам за начало на тези, които не смятат, че изброените книги са за тях и ,,Аз преди теб" от Джоджо Мойс. Това несъмнено си остава една от най-разтърсващите и истински истории за мен.

Благодаря ви безкрайно много, че четете!

Аз от своя страна отбелязвам:
Йоана от Piece of Life
Габи от Book and hot coffee

Коментари

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел