Over the Cuckoo's Nest #1 Books, TV series and Music


Най-после е декември!
Да, това е най-студеното време от годината, но пък и най-топлото откъм емоции.
Този месец идвам при вас готова с обобщения. Това е първата публикация в блога, в която накратко (Хммм...) ще се опитам да обрисувам трите основни хобита на всеки човек. Да, ама не за всеки, а за себе си ще говоря.

Надявам се публикациите от този тип да ви допаднат. Ще се радвам на мнения от ваша страна. 

↰↳
КНИГИ 2017
/ВСИЧКО НАЙ-.../

Не вярвам нещо да ми се появи като БУМ! в последния момент, въпреки че не изключвам вероятността. Ще си позволя обобщението, да ме прощавате. Месец декември ще си позволя малко голяма почивка от четенето. 

ТОП 3 НА НАЙ-ХУБАВИТЕ КНИГИ, КОИТО ПРОЧЕТОХ ПРЕЗ 2017


,,Аз преди теб" - Джоджо Мойс

Прочетох ,,Аз преди теб" точно преди да създам блога. Затова и не се чудете, защо почти нищо не сте чели от мен за нея. Истината е, че това е една от малкото книги, които просто... не мога да коментирам. Чувствата са много силни и винаги, когато помисля за нея, имам чувството, че някой просто ме хваща за гърлото.Съмнявам се, че ти, който четеш, не си запознат с историята на Уил. Определено за мен тя се оказа една от най-отрезвяващите, на които съм попадала. И да, понякога забравям своята цел, но винаги тази история ме връща. Към истински същественото. Затова... Това четиво определено е топ 1 за тази година и топ 2 за всички времена. 

Четете! Наистина е трудно да коментирам.

"Quo vadis"- Хенри Сенкевич
Една от най-чувствените и уникални книги, които прочетох тази година! Никога няма да я забравя. Не си падам по религиозния фанатизъм и да, Сенкевич може да е попрекалил като е очертавал ореола на невинност у християните по време на римските гонения, но... Това не отменя силата на притегляне към тази книга!
За мен заглавието "Quo vadis" винаги ще бъде асоциирано със силата на Човека да се променя. Към по-добро. 

(Пауза. Има около 10 книги, които сърце не ми дава да не включа...)

,,Шогун"-Джеймс Клавел
Няма как да не спомена великолепния роман на Джеймс Клавел. ,,Шогун" е чистота и съвършенство. Това е роман, който е абсурдно да не спомена. Едно от изключителните приключения, които преживях тази година.
Романът на Джеймс Клавел обрисува един далечен и студенокръвен свят. Свят, където любовта е само условна граница. Свят, където Дълг, Чест, Гордост не са думи, а всичко.  

ТОП 3 НА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ РАЗОЧАРОВАНИЯ, КОИТО ПРОЧЕТОХ ПРЕЗ 2017

,,Величие и падение на куртизанките"-Оноре дьо Балзак
Това ще си остане най-голямото ми разочарование в жанра на класиката. Стилът на Балзак е тромав и непоправимо приспиващ. Идеята на ,,Величие и падение..." е неповторима и особено сложна, но изпълнението успява просто да ме накара да кажа Никога повече!

,,Ново начало"-Кристен Ашли
Разочарование не е точната дума. Но... леко отвращение, може би? Не предполагах, че Новото начало трябва да е свързано с толкова отвратителни подробности за леглото. Ако трябва да кажа откровено... Преводът изиграва най-голяма роля, за да я сложа тук. Ужасен превод, наистина! Но внушения има. Надежда има.

И все пак за мен си остава  ,,Петдесет нюанса сиво" под прикритие... 

,,Контакт"-Карл Сейгън
Очакванията тук ми изиграха лоша шега. В интерес на истината винаги подхождам с резерви, а тук-с очаквания. Лошо...!
Идеи и развеждане, но почти никакво действие. Книгата е по-скоро наръчник в навлизане в света на физиката, а не художествена литература. ,,Контакт" определено не е едно от най-добрите ми попадения тази година.

⏮   ⏭
TV series
➶➴ 
OUTLANDER
Спиращ дъха!
Outlander не е просто сериал, а живот!
Мистерия, загуба, коварство... любов!

Сериалът е направен по едноименната поредица на Диана Габалдон. Историята започва с  Клеър Рандал (главната героиня), която е била медицинска сестра по време на ВСВ. Действието в сериала започва след края на войната, през 1945 година, когато Клеър, заедно със съпруга си Франк, отива на втори меден месец в Шотландия. В околността на градчето, където са отседнали, те присъстват тайно на магически ритуал при един каменен кръг (Craigh na Dun), който в последствие се оказва портал във времето. Но само за Избраните. На пръв поглед обикновено действие като докосването на централния камък запраща Клеър 200 години назад във времето. Главната героиня е жена със силен характер, която въпреки всичко успява да се справи в тази тъй нетипична ситуация.
И помнете, че съдбата винаги казва последната дума...

↶↷
"Medici: Masters of Florence"
Да кажа, че пак ще го гледам.
Има само 1 сезон (надявам се скоро да се разбере нещо повече за 2 сезон), но той бе напълно достатъчен за мен. Това е един от най-уникално и точно направените исторически сериали, които съм гледала. 
Историята в 1 сезон се развива около Козимо де Медичи (1389-1464) и пътя, който извървява, докато стане глава на фамилията. Но цялата история е разказана чрез ретроспекция, което просто ме кара всеки път да изпадам във възторг!

ОБОБЩЕНИЕ: ДА СЕ ГЛЕДА!

↜↝
МУЗИКА
/Най-големите ушни червеи/

Round table-Lindsey Stirling









I Don't Wanna Be-Gavin DeGraw






On My Own-
Ashes Remain




Време е да ви спомена и последното си откритие- Ashes Remain, които се превърнаха в любима музикална група! Аз и музикална група!  Песните са за всеки един от нас, а това ме кара да ви кажа: 
ЧУЙТЕ ГИ!

Това е обобщението ми за цяла година. Но това са едва първите 3 любими и водещи занимания в живота на почти всеки един човек.  Очаквайте публикации и споделяйте мнението си.
Знайте, че мнението има значение!

Коментари

  1. Хей, много се зарадвах, като видях "Друговремец" и сериала за Медичи в публикацията! ♥ Гледам втори сезон на Outlander и върви също толкова прекрасно, както и първият (макар че все още не мога да харесам целите, които са си поставили главните герои). А за Медичите - чудесна е виртуалната разходка из Флоренция, а и не само, разбира се. :)
    Колкото до останалото - не съм чела книгите, а и песните не съм чувала досега. Продължавай с този тип публикации. По-разчупени и свежи идват. ^_^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Искрено се радвам, че публикацията ти е харесала. :) Що се отнася до книгите... Прочети най-добрите. Почти убедена съм, че това са универсалните книги, въпреки че кой знае...?

      Много ти благодаря за изказаното мнение! :))

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Всичко е любов! ,,Три метра над небето“ и продължението ,,Искам те“ от Федерико Моча

,,По стъпките на Никола Вапцаров": ...и никога не ще забравя жестокия ти, груб юмрук... (1909-'26г.) #1

Ревю: ,,Шогун“-Джеймс Клавел